Kraj

Raiffeisen Polbank reklamuje tanie pożyczki

Intensywną 2,5-miesięczną kampanię przygotowały: agencja GPD, studio Truskavka i dom mediowy Starcom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fq0y0kwywVXc%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FRJakvfGDoOc%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F3IF3IXvkCQ8%22%7D
Bank Raiffeisen Polbank rusza z intensywną 2,5-miesiączną kampanią, w której będzie reklamował kredyty gotówkowe – szybką i tanią, jak obiecuje, Pierwszą Pożyczkę.

Pełna nazwa oferty: Pierwsza Pożyczka 2,99 odnosi się do warunków: kredyt nie jest oprocentowany, a jedynym kosztem dla klienta jest prowizja w wysokości 2,99 proc.

Zintegrowana kampania potrwa 10 tygodni i obejmie: telewizję (emisje trzech 15-sekundowych spotów m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN oraz w stacjach tematycznych), radio (emisje m.in. w Radiu Zet, RMF FM, Trójce), prasę (reklamy w dziennikach ogólnopolskich i prasie lokalnej, m.in. “Gazeta Wyborcza”, “Fakt”), internet (m.in. wyszukiwarki, Facebook), a także reklamy na ekranach bankomatów Euronetu i w środkach komunikacji miejskiej.

– Pracując nad kampanią reklamową kredytu gotówkowego, chcieliśmy odejść od sztampowego promowania tego typu produktów. Zależało nam na wyeksponowaniu elementów związanych z ludzkimi emocjami, jak radość z uśmiechu dziecka czy frajda z jazdy na nowym rowerze. Z kolei na płaszczyźnie kreatywnej szukaliśmy sposobu na połączenie świata realnego ze światem animowanego Danego Kesza, który symbolizuje kredyt gotówkowy – opisuje Małgorzata Wasiuk, dyrektor ds. marketingu Raiffeisen Polbanku.

Koncept kreatywny na kampanię oraz kreacje ATL, BTL i digital stworzył warszawski oddział agencji reklamowej GPD. Reżyserem spotów jest Marcin Starzecki. Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Truskavka, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Starcom. Po stronie Raiffeisen Polbanku nad konceptem, kreacją ATL i BTL oraz zakupem mediów pracowały: Małgorzata Wasiuk i Katarzyna Opertowska.

RSSO (rzeczywista roczna stopa oprocentowania) pożyczki w wys. 4 tys. zł, przy spłatach rozłożonych na maksymalnie 2 lata, wynosi 2,88 proc.