Przetargi

Raiffeisen Polbank rozpisze przetarg na full service i BTL

Bank chce wybrać jedną agencję do ATL-u i drugą do działań BTL. Nie wyklucza też wyboru trzeciej - do obsługi interaktywnej.

Bank Raiffeisen Polbank zamierza wybrać agencje do współpracy reklamowej. Obecnie współpracuje z agencją BBDO (która odpowiada za kreacje obecnych z Justyną Kowalczyk) oraz S4 (która przygotowuje reklamy ofert banku dla segmentu biznes). Obydwie agencje dostaną zaproszenia do prezentacji.

Bank chciałby zaprosić do obydwu tych przetargów po 5-6 agencji, a wyboru dokonać do końca roku.

Marketingowcy z Raiffeisena nie wykluczają, że rozpiszą też jeszcze trzeci przetarg – na obsługę interaktywną.

W social mediach bank obsługuje agencja FaceAddicted.

Obsługą budżetu mediowego banku zajmuje się dom mediowy Starcom.