Na potrzeby kampanii telewizyjnej powstały dwa spoty: ”Wymarzone wakacje” i ”Wymarzona pasja”. Oba mają wyraźnie lifestyle’owy charakter, który ma je wyróżniać na tle kategorii bankowej. Oba utrzymane są jednak w innej tonacji emocjonalnej – wynika to z innego typu odbiorcy, do którego są kierowane. ”Wymarzone wakacje” bank kieruje bardziej do widzów o tradycyjnym profilu, jak rodziny z dziećmi, natomiast ”Wymarzona pasja” przygotowana została z myślą o osobach młodszych, dla których to pasje, rozwój osobisty i próbowanie nowych rzeczy są najważniejszymi wartościami w życiu. Podobnie jak w poprzednich reklamach Wymarzonego Konta Osobistego w rolę ambasadora marki Raiffeisen Polbank wcielił się prezenter telewizyjny Paweł Orleański.
– W kampanii konta oszczędnościowego Wymarzony Cel po raz kolejny akcentujemy nasze unikatowe w skali rynku podejście do klientów. Podkreślamy, że tym, co oferujemy, nie są zwykłe produkty bankowe, ale proste i motywujące rozwiązania, które realnie pomagają klientom w realizacji finansowych celów. Takie partnerskie i uczciwie podejście to nasza recepta na długofalowy sukces. Zakładamy też, że lifestyle’owy charakter spotów i zawarty w nich ładunek pozytywnych emocji pozwolą nam wyróżnić się na tle innych reklam – przekonuje Małgorzata Wasiuk, dyrektor ds. marketingu w Raiffeisen Polbank.
Kampania telewizyjna potrwa do połowy listopada. Emitowane w tym czasie będą na zmianę dwa 30-sekundowe filmy. Będzie je można obejrzeć zarówno w ogólnopolskich kanałach (TVN, TVP, Polsat), jak i stacjach tematycznych. Emitowane będą również ich krótsze 15-sekundowe wersje. Kampania telewizyjna otrzymała wsparcie BTL, a w jego ramach witryny oddziałów banku zyskały nowy wygląd, spójny z całością kampanii. Bank prowadzi też działania promocyjne w internecie, m.in. na swoim profilu w Facebooku oraz na stronie internetowej i kanale YouTube.
Koncept kreatywny kampanii oraz kreacje ATL przygotowała GPD Agency. Spoty wyreżyserował Bartosz Dombrowski, ceniony dokumentalista i znany reżyser reklamowy, a muzykę skomponował Krystian Kościjański. Filmy wyprodukował dom produkcyjny Bomaye. Za adaptację konceptu na kreacje BTL odpowiedzialny jest Focus Advantage, agencja należąca do grupy Focus Media Group, a za digital – 2Bits. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.