Kraj

Raiffeisen Polbank rusza z letnią kampanią Wymarzonych Kont Osobistych

Kampania obejmująca telewizję, internet, radio i BTL potrwa 10 tygodni. Przygotowały ją: agencja GPD, studio Bomaye i dom mediowy Starcom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FkYp0X6HFdAw%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FhcGY9KuB3Ig%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fzbm4ud_DEMs%22%7D
Bank Raiffeisen Polbank rusza z letnią kampanią reklamową rachunków osobistych o nazwie Wymarzone Konta Osobiste. Bank wskazuje, że cieszą się one dużym zainteresowaniem klientów – w ciągu niecałych 16 miesięcy od ich wprowadzenia klienci otworzyli ponad 340 tys. tych rachunków.

Chcąc dodatkowo zwiększyć sprzedaż w okresie wakacyjnym, bank postanowił wyemitować trzy 15-sekundowe spoty reklamowe, w których podkreśla gwarancję niezmienności najbardziej atrakcyjnych cech konta (konto prowadzone jest bezpłatnie, wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce realizowane są bez opłat, wszystkie środki znajdujące się na rachunku są oprocentowane, a wszystkie te benefity – co obiecuje bank – będą obowiązywały zawsze, zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów).

W spotach reklamowych banku ponownie występuje aktor i prezenter telewizyjny Paweł Orleański.

– Pracując nad ideą nowej kampanii, szukaliśmy sposobu, aby wyraźnie podkreślić wyjątkowe cechy naszej oferty, a jednocześnie pokazać je w sposób lekki i dowcipny. Postanowiliśmy wykorzystać dość częstą, niestety, rozbieżność między deklaracjami składanymi klientom a rozczarowującymi realiami ich realizacji. Zwracamy uwagę, że współpracując z Raiffeisen Polbankiem, klienci mogą być pewni, że to, co bank im obiecał, zostanie zrealizowane – mówi Małgorzata Wasiuk, dyrektor ds. marketingu w Raiffeisen Polbanku.

Kampania telewizyjna potrwa 10 tygodni. W tym czasie emitowane będą na zmianę trzy 15-sekundowe filmy. Będzie je można obejrzeć zarówno w ogólnopolskich kanałach, jak i w stacjach tematycznych. Wsparciem kampanii telewizyjnej będą działania w internecie oraz przełożenie idei kreatywnej kampanii na inne nośniki – witryny w oddziałach banku, spot radiowy i materiały BTL.

Koncept kreatywny kampanii oraz kreację ATL i BTL stworzył warszawski oddział agencji reklamowej GPD Agency. Reżyserem spotów jest Roman Przylipiak. Za produkcję odpowiedzialny jest dom produkcyjny Bomaye. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.