Chcąc dodatkowo zwiększyć sprzedaż w okresie wakacyjnym, bank postanowił wyemitować trzy 15-sekundowe spoty reklamowe, w których podkreśla gwarancję niezmienności najbardziej atrakcyjnych cech konta (konto prowadzone jest bezpłatnie, wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce realizowane są bez opłat, wszystkie środki znajdujące się na rachunku są oprocentowane, a wszystkie te benefity – co obiecuje bank – będą obowiązywały zawsze, zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów).
W spotach reklamowych banku ponownie występuje aktor i prezenter telewizyjny Paweł Orleański.
– Pracując nad ideą nowej kampanii, szukaliśmy sposobu, aby wyraźnie podkreślić wyjątkowe cechy naszej oferty, a jednocześnie pokazać je w sposób lekki i dowcipny. Postanowiliśmy wykorzystać dość częstą, niestety, rozbieżność między deklaracjami składanymi klientom a rozczarowującymi realiami ich realizacji. Zwracamy uwagę, że współpracując z Raiffeisen Polbankiem, klienci mogą być pewni, że to, co bank im obiecał, zostanie zrealizowane – mówi Małgorzata Wasiuk, dyrektor ds. marketingu w Raiffeisen Polbanku.
Kampania telewizyjna potrwa 10 tygodni. W tym czasie emitowane będą na zmianę trzy 15-sekundowe filmy. Będzie je można obejrzeć zarówno w ogólnopolskich kanałach, jak i w stacjach tematycznych. Wsparciem kampanii telewizyjnej będą działania w internecie oraz przełożenie idei kreatywnej kampanii na inne nośniki – witryny w oddziałach banku, spot radiowy i materiały BTL.
Koncept kreatywny kampanii oraz kreację ATL i BTL stworzył warszawski oddział agencji reklamowej GPD Agency. Reżyserem spotów jest Roman Przylipiak. Za produkcję odpowiedzialny jest dom produkcyjny Bomaye. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.