Kraj

Raiffeisen Polbank uruchamia program lojalnościowy #korzystaj

Wspiera go kampania w mediach.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FG_6p0GgKMLw%22%7D
Raiffeisen Bank Polska, działający pod marką Raiffeisen Polbank, uruchamia własny program lojalnościowo – zakupowy #korzystaj.

Jego “sercem” jest witryna internetowa, na której klienci banku mogą kupować np. książki, audiobooki czy prezenty za zebrane punkty lub za gotówkę. Punkty klienci banku otrzymują za korzystanie np. z konta, bankowości internetowej, płatności kartami, zlecenia, pożyczki itd.  
Na chwilę obecną partnerami programu Raiffeisen są firmy: Katalog Marzeń, Lightbox.pl, Publio, Virtualo, CinemaCity i Storytel. Bank zapowiada, że lista dostawców będzie się powiększała.

Wprowadzeniu programu towarzyszy nowa kampania reklamowa w mediach i na placówkach banku. Kreację przygotowała agencja reklamowa GPD, spot wyreżyserował Jakub Michalczuk, produkcją zajęło się studio Bomaye, a planowaniem i zakupem mediów – dom mediowy Starcom. Kampania będzie prowadzona w telewizji, na outdoorze, w internecie i oddziałach banku.

Jest to jednocześnie start odsłony nowej platformy komunikacji reklamowej Raiffeisen Polbanku właśnie pod hasłem #korzystaj.

– Nowa odsłona zachowuje formułę poprzedniej kampanii, która przyniosła oczekiwany efekt, zachęcając przede wszystkim młodych ludzi do innego spojrzenia na bank. Nie pokazujemy więc tego, czym zwykle chwalą się instytucje finansowe w reklamach, jak oprocentowanie czy benefity dokładane do typowych produktów finansowych. Zwracamy za to uwagę, że korzystając z oferty Raiffeisen Polbanku, można skutecznie załatwiać swoje sprawy, nie tylko finansowe, pozostając cały czas na „wysokich obrotach”. To przekaz, który skutecznie trafia do pokolenia milenialsów, doskonale obeznanych z najnowszymi technologiami, szukających w codziennym życiu prostych rozwiązań – mówi Małgorzata Wasiuk, dyrektor ds. marketingu Raiffeisen Bank Polska.