Kraj

Raiffeisen zadowolony z wyników serii "Wymarzonych" produktów

Na 300 tys. kont otwartych w ciągu roku klienci, w tym ponad połowa nowych, zgromadzili ponad 1 mld zł.

Raiffeisen zadowolony z wyników serii "Wymarzonych" produktów
Bank Raiffeisen Polbank podsumowuje rok od wdrożenia nowej strategii w bankowości detalicznej, która zaowocowała pojawieniem się na rynku serii produktów o nazwie “Wymarzone”. Sztandarowym produktem z tej serii są oczywiście rachunki osobiste.

W ciągu roku bank otworzył 300 tys. Wymarzonych Kont Osobistych, z których ponad połowę założyli nowi klienci. Wszyscy oni zgromadzili na nich ponad 1 mld zł środków. Oprócz tego od września 2015 r. bank otworzył 20 tys. kont oszczędnościowych Wymarzony Cel i 5 tys. ubezpieczeń inwestycyjnych Wymarzone Perspektywy. Na wszystkich produktach z serii klienci zgromadzili ponad 1,5 mld zł.

Co szczególnie cenne dla banku klienci aktywnie korzystają jednocześnie z kilku produktów banku: ponad 80 proc. posiadaczy Wymarzonego Konta Osobistego skorzystało z innego produktu w ofercie banku. Najczęściej wybierają produkty depozytowo-inwestycyjne, kartę kredytową i produkty z oferty kredytowej.

Bank aktywnie wspiera ofertę “wymarzonych” kont reklamowo – o ich najnowszej kampanii pisaliśmy w MMP24.pl 15 lutego br.
Przy realizacji tych kampanii bank współpracuje z agencją reklamową GPD Agency, domem produkcyjnym Bomaye i domem mediowym SMG.