W ciągu roku bank otworzył 300 tys. Wymarzonych Kont Osobistych, z których ponad połowę założyli nowi klienci. Wszyscy oni zgromadzili na nich ponad 1 mld zł środków. Oprócz tego od września 2015 r. bank otworzył 20 tys. kont oszczędnościowych Wymarzony Cel i 5 tys. ubezpieczeń inwestycyjnych Wymarzone Perspektywy. Na wszystkich produktach z serii klienci zgromadzili ponad 1,5 mld zł.
Co szczególnie cenne dla banku klienci aktywnie korzystają jednocześnie z kilku produktów banku: ponad 80 proc. posiadaczy Wymarzonego Konta Osobistego skorzystało z innego produktu w ofercie banku. Najczęściej wybierają produkty depozytowo-inwestycyjne, kartę kredytową i produkty z oferty kredytowej.
Bank aktywnie wspiera ofertę “wymarzonych” kont reklamowo – o ich najnowszej kampanii pisaliśmy w MMP24.pl 15 lutego br.
Przy realizacji tych kampanii bank współpracuje z agencją reklamową GPD Agency, domem produkcyjnym Bomaye i domem mediowym SMG.