Kraj

Rainbow już bez Tours - touroperator zmienia markę

W komunikacji będzie posługiwała się znakiem litery R. Przedstawiciele Rainbow szacują, że łączne koszty zmiany marki przekroczą 1 mln zł.

Rainbow już bez Tours - touroperator zmienia markę
Po 12 latach biuro turystyczne Rainbow Tours zdecydowało się na zmianę marki. Odtąd zamiast dotychczasowej nazwy Rainbow Tours będzie używała tylko pierwszego członu – Rainbow. Wprowadza także nowy logotyp – literę R.

– Zmiana logotypu i nazwy stała się w zasadzie koniecznością. Mieliśmy wrażenie, że coraz mniej odzwierciedla ideę nowoczesnej, nieustannie rozwijającej się firmy, którą niewątpliwie jesteśmy. Tym bardziej że nazwę mieliśmy zbyt długą i sporo osób miało problemy z prawidłowym jej pisaniem – mówi Emilia Bratkowska, dyrektor produktu i marketingu Rainbow Tours.

Nową identyfikację wizualną biura podróży zaprojektowała łódzka agencja Politański Brand Design.

Przedstawiciele Rainbow szacują, że łączne koszty zmiany marki przekroczą 1 mln zł.

Rainbow to drugie, po Itace, największe biuro podróży w kraju. W 2014 r. obsłużyło ona 254 tys. turystów, o ponad 37 proc. więcej niż w 2013 r., uzyskując ponad 965 mln zł przychodów ze sprzedaży, o 23 proc. więcej niż w 2013 r.