Kraj

Rainbow już myśli o wakacjach

Wystartowała kampania wspierająca sprzedaż wycieczek i wczasów z oferty operatora.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FS1W4ElrIryk%22%7D
Wystartowała kampania Rainbow, której głównym celem jest wsparcie sprzedaży wycieczek objazdowych. Jak zapewnia operator w kampanii, wielbiciele wczasów również mogą liczyć na rabaty i korzyści dodatkowe. Akcji towarzyszy spot pt. “Ile Ty masz lat” emitowany od 6 lutego w telewizji oraz na VoD.
W promocji “Ale Objazd! Ale Wczasy”, która rozpoczęła się 1 lutego, klienci oprócz atrakcyjnych rabatów mogą liczyć na dodatkowe benefity.
Aby zachęcić do zakupu wycieczek objazdowych i 7+7, Rainbow oferuje m.in. vouchery na bilety wstępów o wartości nawet do 100 euro od osoby oraz dla posiadaczy Karty Stałego Klienta parking przy lotnisku za 1 zł. Klienci rezerwujący wczasy otrzymują “Przyjacielski rabat”, który ma im pozwolić zyskać 400 zł dodatkowego rabatu. Dla wszystkich klientów dostępne są miejsca premium w samolotach na wybranych trasach za 50 proc. ceny oraz dodatkowy bagaż + posiłek na pokładzie samolotu za 1 zł.
Kampanię wspierają materiały w punktach sprzedaży, kampania w internecie oraz spot emitowany w wybranych stacjach telewizyjnych oraz na VoD. Spot jest kontynuacją idei “Wakacje dla odmiany”. Za kreację odpowiada agencja reklamowa Fat Baby, za produkcję Flota Filmowa, natomiast za zakup czasu antenowego dom mediowy Blueway Com.