Biuro podróży Rainbow Tours rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której promuje ofertę ”Zmiana terminu gratis”. Klienci, którzy do końca stycznia br. wybiorą wycieczkę na lato z katalogu touroperatora i wpłacą 20 proc. zaliczki, będą mogli zmienić termin wycieczki bezpłatnie. Muszą to jednak zrobić najpóźniej miesiąc przed wyjazdem. Rainbow dodatkowo kusi rabatami do 28 proc. od cen katalogowych w styczniu.
Oprócz zmiany terminu wyjazdu biuro podróży oferuje także gwarancję niezmiennej ceny – jest ona dodatkowo płatna (od 15 do 99 zł od osoby, w zależności od wycieczki) oraz gwarancję zwrotu kosztów, jeśli klient zrezygnuje z wyjazdu (płatna – 3 proc. ceny wycieczki).
Kampania obejmuje zasięgiem telewizję, internet, radio, OOH, materiały BTL w salonach Rainbow Tours oraz w sieci sprzedaży na terenie całego kraju. Kampania prowadzona jest na poziomie ogólnopolskim i lokalnym.
Strategię komunikacji Rainbow Tours oraz kreację dla wszystkich kanałów komunikacji przygotowała agencja Fat Baby. Media zaplanował i zakupił dom mediowy BiFri.