Kraj

Rainbow Tours mówi budzikom precz! [WIDEO]

Biura podróży ruszają z kampaniami reklamowymi ofert na przyszłoroczne wakacje.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FW_2SNXYXw0o%3Fversion%3D3%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
We wczorajszym wydaniu MMP24 pisaliśmy o startującej kampanii reklamowej biura podróży TUI Poland.

Równolegle ze swoją kampanią reklamową rusza kolejny touroperator – Rainbow Tours, który także reklamuje ofertę na lato 2012. Hasło przewodnie całej kampanii to “Ucieknij przed budzikiem na wakacje z Rainbow Tours”.

– Na wakacjach nie myślimy o codzienności. Nie musimy wstawać do pracy, szkoły – Emilia Bratkowska, brand manager Rainbow Tours, wyjaśnia wykorzystanie motywu budzika. – Dlatego tak chętnie uciekamy od obowiązków na nasze wymarzone wakacje.

Kampania obejmuje telewizję, internet, materiały BTL, warszawskie metro, reklamy na tyłach autobusów w 23 miastach oraz telewizję w punktach usługowych.

W telewizji będą emitowane dwie wersje spotów – pierwsza adresowana jest do osób ceniących sobie wypoczynek i plażę, druga nawiązuje do bardziej aktywnego wypoczynku.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FuOpGfJO54Bw%3Fversion%3D3%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Kreację przygotowała agencja Fat Baby, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Z obiema tymi agencjami Rainbow Tours współpracuje już od ponad dwóch lat.

Rainbow Tours mówi budzikom precz! [WIDEO]