Kraj

Rainbow z kampanią wizerunkową "Archipelag Beztroski"

Kreacja: Brasil, produkcja: Dobro.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F9bIpCQpGqiA%22%7D
Biuro podróży Rainbow Tours rusza z kampanią wizerunkową pt. “Archipelag Beztroski”. Ma ona wspierać sprzedaż oferty touroperatora na lato 2020. Kampania będzie prowadzona w telewizji i internecie. Jest to jednocześnie start nowej platformy komunikacji reklamowej biura podróży.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Brasil, która wygrała przetarg na obsługę ATL i BTL Rainbow Tours. Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Dobro.

Rainbow Tours to trzecie największe, po Itace i TUI, biuro podróży w Polsce. W 2018 r. obsłużyło pół miliona klientów. Przychody za 11 miesięcy ub.r. (danych za pełny rok firma jeszcze nie opublikowała) wyniosły 1,5 mld zł, o 9,5% więcej niż w tym samym okresie rok wcześniej.