Zagranica

Raja Rajamannar z nagrodą The One Show 2021 CMO Pencil [wideo]

Otrzymał nagrodę za kampanię "True Name".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FqxEGauCDLpQ%22%7D
Jury złożone z wiodących światowych CMO jednogłośnie wybrało Raję Rajamannar, dyrektora ds. marketingu i komunikacji oraz szefa działu healthcare business w Mastercard, na zwycięzcę The One Show 2021 CMO Pencil.

Rajamannar otrzymał prestiżową nagrodę za kampanię “True Name”, stworzoną przez McCann New York, Hungry Man Productions Los Angeles i JSM Music New York. Oprócz CMO Pencil praca zdobyła dwie nagrody Best of Discipline (IP & Products i Public Relations), osiem złotych ołówków, trzy srebrne i dwie nagrody Meriits na The One Show w tym roku i zajęła drugie miejsce na świecie w rankingach kreatywnych The One Show 2021.