Kraj

Rak’n’Roll i Avon Kontra Rak Piersi startują z kampanią Dzień na U

Syrenka Warszawska zniknęła na jeden dzień z Bulwarów Wiślanych, by wziąć udział w kampanii.

Rak’n’Roll i Avon Kontra Rak Piersi startują z kampanią Dzień na U
To już trzecia odsłona kampanii Dzień na U zainicjowanej w 2019 roku przez Fundację Rak’n’Roll Wygraj Życie w partnerstwie z Avon Kontra Rak Piersi. Po raz kolejny wspólnie zachęcają Polki do regularnych badań USG i przypominają, że ten dzień powinien być stałym punktem w ich kalendarzu. W tym roku w akcji wzięła udział także Syrenka Warszawska, o czym opowiada film promujący kampanię.  Syrenka Warszawska zniknęła na jeden dzień z Bulwarów Wiślanych, by wziąć udział w kampanii. W spocie promującym kampanię grana przez Aleksandrę Hamkało Syrenka Warszawska „ożywa”, schodzi z pomnika i udaje się na badanie USG piersi. W filmie występują także inne postacie, które Syrenka spotyka podczas podróży do gabinetu lekarskiego, a wcielają się w nie: Borys Szyc, Jessica Mercedes, Kuba Karaś i Daria Zawiałow. Film będzie można obejrzeć na stronie www.dziennau.pl.

Pomysłodawcy kampanii w niekonwencjonalny sposób chcą pokazać, że każda kobieta, nawet Syrenka, zasługuje na jeden dzień wolnego i zadbanie o swoje zdrowie. W akcję włączył się także Prezydent m.st. Warszawy, Rafał Trzaskowski, który dał wolne Syrence i umożliwił wszystkim pracowniczkom i pracownikom Urzędu m.st. Warszawy wykonanie niezbędnych badań w ramach czasu pracy. Nagranie zostanie zamieszczone na profilach Urzędu oraz Rafała Trzaskowskiego na Facebooku. 

Do akcji Dzień na U przyłączyli się także inni pracodawcy: Bridgestone, DHL Express Poland, Grupa ANG (dawniej ANG Spółdzielnia), ILABO, Infemini Medi Home. Dodatkowy, w pełni płatny dzień w roku na profilaktykę to również nieodłączny element pracy w Avon, Fundacji Rak’n’Roll Wygraj Życie! oraz agencji DDB Warszawa,
które od 2019 roku tworzą kampanię Dzień na U.

Za tegoroczną strategię, koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa. Spot promocyjny przygotowały firmy Papaya Films, Rio de Post, za produkcją digital stoi Gutenberg Networks. Development strony Dziennau.pl wykonało Medley. Za komunikację PR oraz aktywację z influencerami odpowiada agencja Garden of Words. Kampanię wspiera również agencja influencer marketingu Lettly. Planowanie i zakup mediów do kampanii koordynuje PHD Media Direction.