Kraj

Reklama

Media

Top news

RAS Polska, TVN Media, Grupa RMF, AMS, Tandem Media, Bauer i Grupa Wyborcza z tytułami Biuro Reklamy Roku

Tytuły przyznała redakcja „Media Marketing Polska” w raporcie „Biura reklamy 2022”. Wyróżnienia otrzymały Grupa Olx, Sarigato/Sataku, WP, Polsat Media, Tandem Media, Clear Channel Poland, New Age Media, Wydawnictwo Zwierciadło i RAS Polska.

Redakcja „Media Marketing Polska” przyznała nagrody i wyróżnienia w ramach dorocznego raportu „Biura reklamy”.

Tytułem Biuro Reklamy Internetowej Roku uhonorowano biuro RAS Polska. Biurem Reklamy Telewizyjnej Roku zostało TVN Media, Biurem Reklamy Radiowej Roku jednostka Grupy RMF. Firma AMS otrzymała tytuł Biuro Reklamy OOH Roku. W kategoriach kino Biurem Reklamy Roku zostały Tandem Media, magazyny – Wydawnictwo Bauer, a dzienniki – biuro Grupy Wyborcza.

Redakcja przyznała też wyróżnienia dla biur reprezentujących poszczególne kategorie mediów. Otrzymały je: Grupa Olx, Sarigato/Sataku, Wirtualna Polska, Polsat Media, Tandem Media (radio), Clear Channel Poland, New Age Media, Wydawnictwo Zwierciadło i RAS Polska (dzienniki).

Pełne opisy nagrodzonych i wyróżnionych wraz z uzasadnieniem redakcji znaleźć można w raporcie „Biura reklamy 2022”. Opublikowany jest on w grudniowym numerze „Media Marketing Polska”, który właśnie trafia na rynek.

Raportowi co roku towarzyszy badanie biur reklamy przeprowadzane przez firmę Kantar na zlecenie „Media Marketing Polska”. Badane są biura reklamy poszczególnych kategorii mediów działające na naszym rynku. Badanie zostało przeprowadzane metodą CATI pod koniec października br.