Kraj

Re-Akcja skupia się na usługach out-of-home

Agencja chce pozycjonować się wyłącznie jako specjalista od projektów z zakresu out-of-home i taką strategię zaczyna wdrażać w 2012 r.

Re-Akcja chce skupić się na czterech segmentach rynku – reklamie display, ambient, meblach miejskich i reklamie tranzytowej. Firma zamierza koncentrować się na współpracy z domami mediowymi, agencjami reklamowymi i klientami bezpośrednimi, oferując usługi z zakresu planowania i zakupu mediów w segmencie out-of-home.

– W kolejnych latach wraz z dynamicznym rozwojem fragmentaryzacji mediów w wielu grupach docelowych to formaty out-of-home będą zapewniały szybkie i skuteczne budowanie zasięgu. Pomimo że dzisiaj patrzymy na formaty outdoorowe przez pryzmat częstotliwości, to klienci, podobnie jak to się dzieje na innych rynkach, będą coraz częściej poszukiwali funkcji budowania jakościowego zasięgu – mówi Michał Sagatowski, prezes zarządu Re-Akcji.

Jednocześnie agencja rozbudowuje zespół. We wrześniu ub.r. dołączyła do niego Agnieszka Roszko jako key account manager (pisaliśmy o tym w MMP24). Była wieloletnim menedżerem w działach sprzedaży Stroera i Europlakatu. Obecnie firma planuje kolejny etap rekrutacji.

Re-Akcja do początku 2011 r. należała do grupy Infinico.