Kraj

Reader's Digest rezygnuje z Ad Concept

Wydawca magazynu "Polska Wita" przejmuje jego sprzedaż reklam.

Wydawnictwo Reader’s Digest zrezygnowało z dalszej współpracy z brokerem Ad Concept w ramach obsługi dwumiesięcznika “Polska Wita”. Jak informuje Monika Kalisiewicz, starszy specjalista ds. PR w Reader’s Digest Polska, firma podjęła decyzję o sprzedaży reklam w ramach własnego działu sprzedaży. Tym samym do biura reklamy wydawnictwa dołączył Rajmund Tochwin, obejmując stanowisko ad sales directora. Do wydawnictwa wrócił po dwuletniej przerwie. Ostatnio pełnił obowiązki dyrektora działu reklamy w piśmie “Detal Dzisiaj” i magazynie “Manager MBA”. Ad Concept obsługiwał tytuł Reader’s Digest od grudnia ub.r.

Nową osobą w biurze reklamy wydawnictwa jest też Joanna Stec-Machowska, która objęła stanowisko ad sales managera. Wcześniej także związana była z magazynem “Detal Dzisiaj”.

Według danych firmy na podstawie ZKDP z lutego br. sprzedaż “Polska Wita” wynosi 75 tys. egz. Nakład dystrybuowany jest w ramach prenumeraty (większość) i w wolnej sprzedaży.