Kraj

Realny budżet nagrodą w warsztatach RMF

Grupa radiowa RMF w ramach warsztatów przeprowadzi przetarg na kampanię dla marki obuwia CCC należącej do NG2 SA.

W przyszłym tygodniu ruszą warsztaty radiowe dla agencji mediowych, w ramach których będzie można wygrać budżet na kampanię butów CCC należących do NG2 SA – dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

W tegorocznej, 9. edycji szkoleń prezentacje domów mediowych będą traktowane jako pierwszy etap przetargu na multimedialną kampanię dla tego klienta. Zwycięskie agencje znajdą się na short-liście w przetargu mediowym. Trzy najlepsze podejmą dalsze negocjacje z klientem i ostatecznie jedna z nich zakupi dla niego jesienną kampanię w mediach.

Jak przekazał w oficjalnej informacji Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RFM, firmie zależy, aby agencje zaprezentowały siłę radia jako medium, przygotowując optymalną, obejmującą także inne media propozycję dla klienta z branży obuwniczej, czyli takiej, która z radia korzysta dość rzadko.

Nie wiadomo także, jakiej wielkości jest budżet.

Dotychczas na zasadach projektowych CCC współpracowało z m.in. domem mediowym Star Media.