Kraj

Rebranding dwóch stacji AXN wsparty kampanią

SPT Networks wesprze promocją kanały AXN Black i AXN White.

Sony Pictures Television przeprowadzi kampanię reklamową stacji AXN Black i AXN White, które zastąpią  odpowiednio AXN Sci-Fi i AXN Crime. Kampania będzie prowadzona pod hasłem “Nowe oblicza akcji”.

Pierwsza odsłona kampanii to intensywne wsparcie najnowszego serialu produkcji AXN, “Przekraczając granice”. Kolejna część kampanii koncentruje się na promocji nowego portfolio. AXN White i AXN Black to kanały oferujące przede wszystkim rozrywkę serialowo-filmową utrzymaną w klimacie akcji. Ostatnia odsłona kampanii wspiera premierę serialu “Czarna lista”.

Wszystkie odsłony kampanii skupiają się na komunikacji w  telewizji, internecie oraz prasie. 30-sekundowe spoty i 16-sekundowe billboardy sponsorskie emitowane są w kanałach z grupy Polsat oraz Disneya. Kampania internetowa obejmuje reklamy displayowe i pre-rolle w portach i serwisach społecznościowych oraz w ipla.tv.
Na potrzeby kampanii prasowej stworzono layouty całostronicowe w wybranych TV guide’ach, prasie lifestyle’owej i kobiecej (“Gala”, “InStyle”, “Elle”).

Za przygotowanie kreacji telewizyjnych i layoutów prasowych odpowiedzialny jest dział kreatywny AXN. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska.