Projekt wyszedł spod skrzydeł White Cat Studio, agencji brandingowej, w której powstały m.in. projekty systemów identyfikacji wizualnej dla największych polskich marek, takich jak PKO BP, PZU, Alior Bank czy Netia.
Nowy logotyp Link4 jest wizualną interpretacją cyfry 4 – bardzo mocno osadzonej w percepcji marki. System identyfikacji wizualnej oparty jest na 4 modułach osadzonych w gamie kolorystycznej wywodzącej się z koloru logo poprzedniego właściciela.
Wprowadzeniu nowego logotypu towarzyszy kolejna odsłona kampanii reklamowej, w której występują Kasia Moś oraz zespół The Chance. Tym razem w reklamie wykorzystano muzykę z przeboju disco „Hot Stuff” Donny Summer. Spot dotyczy promocji „Pierwszą szkodę z AC wybaczamy”, która jest jednym z wyróżników Link4.
Kampanię przygotowała agencja Red8, za reżyserię odpowiadał kolektyw reżyserski Państwo Rodzeństwo, a za produkcję Flota Filmowa. Media zaplanował i zakupił Starcom.