Kraj

Rebranding Link4

Ubezpieczyciel zmienia barwy i rusza z kampanią.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FPHc6J_32daE%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Towarzystwo ubezpieczeniowe Link4 zmienia logotyp. Po siedmiu latach wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej, w tym nowe logo. Wynika to z jednej strony ze zmian właścicielskich (Link4 należy obecnie do Grupy PZU, wcześniej do brytyjskiego ubezpieczyciela RSA), z drugiej, z chęci odświeżenia wizerunku i nowego pozycjonowania.
Projekt wyszedł spod skrzydeł White Cat Studio, agencji brandingowej, w której powstały m.in. projekty systemów identyfikacji wizualnej dla największych polskich marek, takich jak PKO BP, PZU, Alior Bank czy Netia.
Nowy logotyp Link4 jest wizualną interpretacją cyfry 4 – bardzo mocno osadzonej w percepcji marki. System identyfikacji wizualnej oparty jest na 4 modułach osadzonych w gamie kolorystycznej wywodzącej się z koloru logo poprzedniego właściciela.

Wprowadzeniu nowego logotypu towarzyszy kolejna odsłona kampanii reklamowej, w której występują Kasia Moś oraz zespół The Chance. Tym razem w reklamie wykorzystano muzykę z przeboju disco „Hot Stuff” Donny Summer. Spot dotyczy promocji „Pierwszą szkodę z AC wybaczamy”, która jest jednym z wyróżników Link4.
Kampanię przygotowała agencja Red8, za reżyserię odpowiadał kolektyw reżyserski Państwo Rodzeństwo, a za produkcję Flota Filmowa. Media zaplanował i zakupił Starcom.