Zagranica

Reckitt Benckiser wyda 5 mln dolarów na reklamę Cillit Bang

Bohaterem reklamy jest ponownie Barry Scott.

Wczoraj Reckitt Benckiser ruszył z kampanią za 5 mln dolarów dla swojej marki Cillit Bang. W reklamie po ponad czterech latach przerwy wystąpił brand hero Barry Scott.

Kampania telewizyjna stworzona przez Havas Worldwide będzie obecna w mediach do początku nowego roku i skupia się na promowaniu produktu do odkamieniania, czyszczenia i likwidacji bakterii.

Teaser reklamy został uruchomiony w ciągu ostatnich czterech dni i był wyświetlany w przerwach reklamowych podczas emisji programów “Loose Women”, “X Factor” i “This Morning”.

RB rozpoczęła promowanie produktu Cillit Bang w 2004 r., podkreślając, że jego zadaniem jest stworzenie nowej jakości czyszczącej w tym segmencie rynku. Barry Scott w reklamie pojawił się po raz pierwszy w 2008 r.

(BrandRepublic)