Kraj

RECMA: Starcom, MediaCom i Havas Media na szczycie raportu Qualitative Evaluation 2017

W kategorii "vitality" najwięcej punktów otrzymał Havas Media i Vizeum (po 9).

RECMA opublikowała marcowy raport Qualitative Evaluation Short 2017 dla polskiego rynku. Raport ocenia jakość pracy, budżety zyskane i stracone, wielkość zespołów czy wygrane nagrody domów mediowych. Sześć agencji uzyskało wysoką ocenę. Pierwsze miejsce zajął Starcom (18 punktów), a z nim znalazły się kolejno: MediaCom (18), Havas Media (16), MEC (15), Zenith (14) i Carat (12). Na siódmym miejscu znalazł się Vizeum z bardzo dobrą oceną i 11 punktami. Pierwszą dziesiątkę z dobrą oceną zamykają: Media Direction OMD (7 punktów) Blue 449 (7) i Mindshare (6).

W kategorii “vitality” najwięcej punktów otrzymał Havas Media i Vizeum (po 9). W ocenie “structure” prowadzi MediaCom (13), a za nim Starcom i MEC (po 11).