Kraj

Red Bull zaprasza do swojego świata

Kampania energetyku ma charakter czysto wizerunkowy i nie ma związku z zawirowaniami wokół Tigera.

 

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FlbFwW-SpdKo%22%7D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Red Bull Polska rozpoczął stricte wizerunkową kampanię reklamową energetyku Red Bull.

 

Jak mówi Michał Izydorczyk, brand manager Red Bulla, firma dostrzega zawirowania wokół lidera kategorii napojów energetycznych, czyli Tigera (walka FoodCare i Maspeksu o prawa do marki), jednak nie są one powodem aktywności reklamowych Red Bulla.

– Koncentrujemy się na realizacji zaplanowanych celów marketingowych. Jednym z nich jest aktualna kampania – mówi Michał Izydorczyk.

Obecne działania obejmują emisję spotów reklamowych w telewizjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych. 25 marca br. rozpocznie się kampania w internecie (wideoreklamy w miejscach w sieci, w których koncentrują się konsumenci, do których trudno dotrzeć poprzez standardowe media).

W telewizji i kinie emitowane są dwa spoty rotacyjnie. Za kampanię odpowiadają agencje: Bimers (kreacja) i MPG (media).