Kraj

Red8 Advertising przygotowała kampanię dla Pizza Hut [wideo]

Launch nowego produktu w portfolio marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F-K4Ox8d-wvU%3Fhl%3Dpl_PL%26version%3D3%26rel%3D0%22%7D
Agencja Red8 Advertising jest odpowiedzialna za przygotowanie kampanii reklamowej wspierającej launch nowego produktu w portfolio marki Pizza Hut (AmRest) – pizzy Cheesy Lava. Kampania obejmie telewizję i kina, a także restauracje Pizza Hut.

Na potrzeby kampanii przygotowano dwa spoty reklamowe skierowane do dwóch grup docelowych: rodzin z dziećmi oraz grup przyjaciół. Red8 Advertsing przygotowała zarówno spoty filmowe, jak i materiały POS.

Kampania telewizyjna rozpocznie się 4 marca i obejmie główne stacje telewizyjne (Polsat i TVN) oraz stacje tematyczne. Spoty będą również emitowane w kinach należących do sieci New Age Media (Cinema City i Helios) oraz Multikino.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD. Produkcją – dom produkcyjny Lemon.