Kraj

Red8 Events obsłuży Carlsberga podczas Euro

Agencja wygrała znaczący budżet jednego z oficjalnych sponsorów imprezy.

Agencja Red8 Events wygrała przetarg Carlsberg Polska na obsługę działań sponsoringowych podczas tegorocznych mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2012. W przetargu brały udział agencje z kilku krajów, m.in. z Wielkiej Brytanii, Danii oraz Ukrainy, ich nazw nie ujawniono.
Red8 Events zajmie się m.in. opracowaniem koncepcji dotyczących aktywności na terenie oficjalnych stref kibica w czterech miastach Polski: Poznaniu, Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu. Będzie też odpowiadała za działania z zakresu CSR oraz stworzy koncepcję flagowego baru Carlsberga, który stanie zarówno we wszystkich fanzone’ach w Polsce (tutaj agencja zajmie się również ich produkcją), jak i w czterech fanzone’ach na Ukrainie.
Red8 Events jest też odpowiedzialna za wykonanie baru dla Carlsberga, który zostanie ustawiony w UEFA Club, strefie VIP obok Stadionu Narodowego w Warszawie.