Kraj

Redan ma pomysł na zwiększenie sprzedaży w sektorze modowym

Firma uruchamia program lojalnościowy dla swoich marek odzieżowych.

Grupa Redan uruchomiła nowy program lojalnościowy Collection Club dla klientów salonów Top Secret & Friends, Top Secret, Troll oraz sklepu internetowego. Celem programu jest doprowadzenie do wzrostu sprzedaży sektora modowego oraz zwiększenie zadowolenia klientów marek Top Secret, Troll i Drywash.

– Widzimy przyszłość w programie lojalnościowym, który jest obecnie jednym z najpopularniejszych narzędzi budowy stałej grupy kupujących. Poprzez dobrze przemyślany i dostosowany do potrzeb naszych klientów system chcemy zwiększyć ich przywiązanie do naszych brandów, a przez to zyski ze sprzedaży oraz udział marek Top Secret, Troll i Drywash w polskim rynku odzieżowym – powiedział Michał Kałużyński, wiceprezes zarządu spółki Redan.

Program lojalnościowy Collection Club nagradza klientów punktami za każdy zakup dokonany we wszystkich placówkach Top Secret & Friends, Top Secret, Troll oraz w sklepie online w Polsce. Po trzech tygodniach od startu programu wydanych zostało 40 tys. kart i liczba uczestników wciąż rośnie.

– Wiemy, że przynależność klientów do programu to nie wszystko. Dlatego też dla uczestników Collection Club będziemy opracowywać oryginalne rozwiązania, specjalne oferty oraz różne niespodzianki – powiedział Michał Kałużyński.

Uczestnicy Collection Club otrzymują indywidualną kartę, dzięki której będą mogli zbierać punkty i korzystać z przywilejów programu. Zgromadzone punkty mogą być wymieniane na nagrody i zniżki przy kolejnych zakupach. 1 punkt daje 1 zł rabatu na kolejne zakupy, rabat jest udzielany niezależnie od innych promocji obowiązujących na dany produkt.