Kraj

Redan zadowolony z przyjęcia jesiennej kolekcji

Grupa Redan podała szacunkowe przychody ze sprzedaży wypracowanej w sierpniu - obroty wyniosły 46,6 mln zł i wzrosły o 10,8 proc. w skali rok do roku.

Grupa Redan podała szacunkowe przychody ze sprzedaży wypracowanej w sierpniu br. Obroty właściciela marek Top Secret, Troll, Drywash oraz sieci TextilMarket wyniosły 46,6 mln zł i wzrosły o 10,8 proc. r./r. Sieć dyskontowa zapewnia, że kontynuuje wzrostowy trend.

W sierpniu 2014 r. przychody Grupy Redan wyniosły 46,6 mln zł, czyli o 10,8 proc. więcej niż w roku ubiegłym. Z tego 2,6 mln zł obrotów Grupy zostało uzyskane poprzez sprzedaż internetową, która w sierpniu 2014 r. wzrosła w tym kanale o 19,3 proc. r./r. Na koniec sierpnia powierzchnia handlowa sieci wyniosła 104,2  tys. mkw., co oznacza wzrost o 4 proc. w porównaniu z sierpniem 2013 r. Narastająco od początku roku obroty Grupy Redan wzrosły o 7,6 proc. i wyniosły 307,8 mln zł.
Sieć dyskontów odzieżowych TextilMarket w sierpniu br. wypracowała obroty o ponad 19 proc. większe niż przed rokiem, wynoszące 25,3 mln zł. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 299 sklepy własne o łącznej powierzchni 64,3 tys. mkw. i była o ponad 5 proc. większa niż w sierpniu 2013 r.
W sektorze modowym sierpniowa sprzedaż odzieży i akcesoriów marek Top Secret, Troll i Drywash była o 2,2 proc. wyższa niż przed rokiem i wyniosła 21,3 mln zł. Łączna powierzchnia sieci sprzedaży marek modowych w sierpniu 2014 r. wzrosła o niecałe 2 proc. względem sierpnia 2013 r. i wyniosła 39,9 tys. mkw.