Zagranica

Reebok wchodzi w segment spożywczy

Producent odzieży i akcesoriów sportowych wprowadza na rynek limitowaną serię plastrów boczku dla sportowców.

Reebok wchodzi w segment spożywczy
Reebok, producent odzieży i akcesoriów dla sportowców, wprowadził na rynek limitowaną serię paczkowanej wędliny w plastrach – w Stanach Zjednoczonych zadebiutował właśnie tak porcjowany boczek.
Produkt jest adresowany do sportowców – dietetycy podkreślają, że jest jednym z najlepszych źródeł łatwo przyswajalnego białka. Na pudełku widnieje skaczące prosię w obuwiu sportowym i opakowanie jest sygnowane hasłem “We believe in bacon”. 

Nowy produkt ma być wolny od azotanów, glutaminianu sodu, konserwantów i substancji słodzących. Na opakowaniach znajdują się również przepisy z propozycjami podania, jak np. boczek z karczochem, z chorizo i pepperoncini.

(Popsop)