Akcja nawiązuje do kampanii “Sport The Unexpected”, a w szczególności spotu “Nails”, w którym występuje ambasadorka marki Reebok, raperka Cardi B.
Użytkownicy głośników Amazon i Google Home (i ich asystentów głosowych) mogą wziąć udział w akcji, w której do wygrania jest 50 par butów z limitowanej edycji Reebok Club C, zdobionych kryształkami Svarovskiego. Aby dołączyć do akcji, wystarczy wydać odpowiednią komendę głosową: “Alexa, open Reebok Sneaker Drop” lub “Hey Google, open Reebok Sneaker Drop”. 7 września uczestnicy akcji będą mogli zapytać Aleksę lub Asystenta Google, czy są w gronie zwycięzców. Każda para będzie indywidualnie zaprojektowana, będzie też mieć swój numer. Ponadto 100 uczestników akcji dostanie buty Club C w wersji standardowej. Szacowana łączna wartość nagród to 27,5 tys. dol.
Według badania eMarketera inteligentnych głośników używała w 2018 r. ponad jedna trzecia populacji amerykańskich milenialsów – prawie 25 mln osób. Liczba użytkowników w tym pokoleniu wzrosła w porównaniu z poprzednim rokiem o ponad 38%.