Kraj

Reklama augmented reality Reeboka w "InStyle'u"

Tytuł, jak twierdzą przedstawiciele wydawnictwa, jako pierwszy magazyn luksusowy dla kobiet zamieścił reklamę w technologii rozszerzonej rzeczywistości.

Magazyn “InStyle” (Burda Media Polska) w najnowszym czerwcowym wydaniu umieścił reklamę butów Easy Tone marki Reebok wykonaną w technologii rozszerzonej rzeczywistości (ang. augmented reality). Według Moniki Szeroczyńskiej, brand managera tytułu, “InStyle” jest pierwszym luksusowym magazynem dla kobiet w Polsce, który przygotował reklamę specjalnie na zlecenie polskiego oddziału marketera [brand Reebok należy do Adidas Polska – przyp. red.]. To równocześnie pierwsza tego typu reklama w tym tytule.

Koszt reklamy nie został ujawniony, a przez biuro reklamy traktowana jest jako niestandardowy nośnik wyceniany indywidualnie.

Layout reklamy butów Easy Tone wizualnie nie różni się od standardowej reklamy. Dopiero po przejściu na stronę Konkurs-reeformuj.pl czytelniczki uruchamiają aplikację augmented reality, gdzie kluczem do konkursu jest strona reklamowa. Specjalna aplikacja umożliwia automatyczne zrobienie trzech poklatkowych zdjęć od pasa w dół. Spośród nich czytelniczka wybiera jedno i zgłasza je do konkursu na najładniejszą pupę.