Zagranica

Reklamy przy Piccadily Circus - do góry nogami

Największe marki przystąpiły do wspólnej akcji, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację osób niewidomych i niedowidzących.

Reklamy przy Piccadily Circus - do góry nogami
W Wielkiej Brytanii wystartowała niecodzienna kampania społeczna, której celem jest zwrócenie uwagi przechodniów na sytuację osób niewidomych i niedowidzących. W tym celu jeden z najsłynniejszych ekranów emitujących reklamy wielkich globalnych marek przy Piccadily Circus został na jakiś czas odwrócony do góry nogami. Akcja nosi tytuł “World Upside Down”, została zapoczątkowana przez Kellogg, a realizowana jest we współpracy z RNIB – Królewskim Narodowym Instytutem Osób Niewidomych.
 
W ramach akcji co godzinę na kilka minut ekran z reklamami odwraca się do góry nogami, żeby przykuć uwagę przechodniów do komunikatu. Organizatorzy akcji zachęcają również do odwrócenia do góry nogami swojego zdjęcia profilowego na Facebooku, żeby zaznaczyć swój udział w kampanii społecznej. Do akcji przystąpiły również inne wielkie marki: Lego, Amazon i Barclays.
Kampanię wspiera agencja The & The Partnership.

(Campaign)