Kraj

Reklamy Skody Octavii odwołują się do wizerunku zdecydowanego klienta

Skoda Auto Polska prowadzi pod hasłem "Wiesz, co dobre" kampanię promującą odświeżoną Skodę Octavię. Spot reklamowy emitowany jest w największych...

Skoda Auto Polska prowadzi pod hasłem “Wiesz, co dobre” kampanię promującą odświeżoną Skodę Octavię.

Spot reklamowy emitowany jest w największych stacjach TV, kanałach tematycznych oraz przed seansami kinowymi w sieci Cinema City. Reżyserem filmu jest Bjorn Ammand, zdjęcia zrealizował Tomasz Augustynek, a muzykę skomponował Olaf Deriglasoff. Kampania, której autorem od strony kreacji jest agencja Juicy, obejmuje również internet, prasę i reklamę zewnętrzną. Media do niej zaplanował i kupił dom mediowy MediaCom Warszawa.

“Wiesz, co dobre” to kolejna kampania marki Skoda odwołująca się do wizerunku zdecydowanego, rozsądnego klienta. W kampaniach z 2006 i 2007 roku bohater spotu – Jacek – od urodzenia wiedział, co jest dobre. Dzięki temu m.in. wybierał najlepsze zabawki czy zdobywał najatrakcyjniejszą kobietę. – Dążymy do konsekwentnego budowania wizerunku naszej marki jako najlepszego wyboru dla osób ceniących sprawdzone rozwiązania, w przypadku których forma podąża za użytecznymi rozwiązaniami funkcjonalnymi – mówi Arkadiusz Miłek, brand manager w Skoda Auto Polska.

Skoda Octavia jest samochodem klasy kompaktowej (w rzeczywistości plasuje się na granicy segmentów D i E). Konkuruje m.in. z Oplem Astrą czy Seatem Toledo. (BG)