Kraj

Reklamy wrócą do portali po żałobie

Największe polskie portale odmrożą reklamy na stronach głównych dopiero po zakończeniu żałoby narodowej.

Grupa Gazeta.pl do końca tego tygodnia nie opublikuje żadnych reklam przy artykułach dotyczących tragedii oraz na stronach głównych portali, takich jak: Gazeta.pl, MSN.gazeta.pl, Wyborcza.pl, Tokfm.pl, serwisu Wiadomości.gazeta.pl, i serwisów lokalnych, a także na stronie głównej telewizji internetowej Plej.gazeta.pl.

– Tymczasem powoli zaczynamy uruchamiać kampanie w pozostałych serwisach i na ich podstronach, z tym że w każdym przypadku rozważamy indywidualnie, czy charakter przekazu reklamowego nie narusza czasu żałoby narodowej – mówi Przemysław Bartkowiak, szef sprzedaży w Grupie Gazeta.pl.

O wstrzymaniu emisji reklam do niedzieli włącznie na stronie głównej portalu oraz w serwisie Fakty zdecydował też zarząd Interia.pl.

Nie udało nam się wczoraj ustalić, jakie decyzje zapadły w Wirtualnej Polsce.