Grupa Gazeta.pl do końca tego tygodnia nie opublikuje żadnych reklam przy artykułach dotyczących tragedii oraz na stronach głównych portali, takich jak: Gazeta.pl, MSN.gazeta.pl, Wyborcza.pl, Tokfm.pl, serwisu Wiadomości.gazeta.pl, i serwisów lokalnych, a także na stronie głównej telewizji internetowej Plej.gazeta.pl.
– Tymczasem powoli zaczynamy uruchamiać kampanie w pozostałych serwisach i na ich podstronach, z tym że w każdym przypadku rozważamy indywidualnie, czy charakter przekazu reklamowego nie narusza czasu żałoby narodowej – mówi Przemysław Bartkowiak, szef sprzedaży w Grupie Gazeta.pl.
O wstrzymaniu emisji reklam do niedzieli włącznie na stronie głównej portalu oraz w serwisie Fakty zdecydował też zarząd Interia.pl.
Nie udało nam się wczoraj ustalić, jakie decyzje zapadły w Wirtualnej Polsce.