Kraj

Relaunch Paulanera [wideo]

Grupa Żywiec po raz pierwszy zdecydowała się na telewizyjną kampanię niemieckiej marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fvh0MTV40Byo%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Grupa Żywiec, dystrybutor niemieckiego pszenicznego piwa Paulaner, rozpoczyna pierwszą w Polsce kampanię reklamową marki. Ma to związek z jej relaunchem. Od tego miesiąca piwo tej marki jest dostępne w polskich sklepach w mniejszej niż dotychczas butelce 0,4 l.

– Tworząc mniejszą butelkę, mogliśmy obniżyć cenę, która teraz pozwoli cieszyć się piwem pszenicznym szerszemu gronu odbiorców. Zmiana opakowania dotyczy obu gatunków: jasnego Hefe-Weissbier oraz ciemnego Hefe-Weissbier Dunkel – o bardziej zdecydowanym smaku – wskazuje Anetta Gołda, odpowiedzialna za brand PR w Grupie Żywiec.

Kampanię reklamową marki zaplanowano szeroko – spot będzie emitowany we wszystkich stacjach ogólnopolskich i wybranych kanałach tematycznych. Za jego kreację odpowiada agencja 180HB. Jest to lokalna produkcja. Działania w internecie przygotowała agencja PrzeAgencja, media ATL zaplanował i kupił dom mediowy Macroscope OMD, a działania BTL agencje Koktajl oraz Cream.