Grupa Żywiec, dystrybutor niemieckiego pszenicznego piwa Paulaner, rozpoczyna pierwszą w Polsce kampanię reklamową marki. Ma to związek z jej relaunchem. Od tego miesiąca piwo tej marki jest dostępne w polskich sklepach w mniejszej niż dotychczas butelce 0,4 l.
– Tworząc mniejszą butelkę, mogliśmy obniżyć cenę, która teraz pozwoli cieszyć się piwem pszenicznym szerszemu gronu odbiorców. Zmiana opakowania dotyczy obu gatunków: jasnego Hefe-Weissbier oraz ciemnego Hefe-Weissbier Dunkel – o bardziej zdecydowanym smaku – wskazuje Anetta Gołda, odpowiedzialna za brand PR w Grupie Żywiec.
Kampanię reklamową marki zaplanowano szeroko – spot będzie emitowany we wszystkich stacjach ogólnopolskich i wybranych kanałach tematycznych. Za jego kreację odpowiada agencja 180HB. Jest to lokalna produkcja. Działania w internecie przygotowała agencja PrzeAgencja, media ATL zaplanował i kupił dom mediowy Macroscope OMD, a działania BTL agencje Koktajl oraz Cream.