Kraj

Renault Latitude w windach biurowców

Komunikacja nowego modelu w wyselekcjonowanych biurowcach skierowana jest do wąskiej grupy konsumentów.

Renault Latitude w windach biurowców
Renault Polska w niestandardowej kampanii wprowadzającej nowy model z segmentu premium – Latitude – przedstawia luksusowe wnętrze nowego auta.

Przez cały kwiecień windy w wybranych biurowcach w największych miastach Polski będą ozdobione specjalną folią odwzorowującą wygląd wnętrza samochodu Renault Latitude. Pasażerowie windy dzięki zastosowaniu zdjęć wykonanych techniką 360 stopni będą mogli dokładnie przyjrzeć się elementom wyposażenia auta.

– Chcieliśmy przybliżyć walory wnętrza nowego modelu Renault przede wszystkim biznesmenom, prezesom firm, menedżerom, którzy poszukują komfortowego samochodu najwyższej jakości. Komunikacja jest skierowana do wąskiej grupy konsumentów, stąd pomysł na wykorzystanie przestrzeni w wyselekcjonowanych biurowcach – mówi Teresa Wielowieyska-Sławek, szef reklamy Renault Polska.

Nietypowa akcja jest kolejną odsłoną działań prowadzonych przez Renault w ramach promocji wprowadzonego w styczniu do sprzedaży modelu Latitude. Kampania ma na celu zachęcenie osób poszukujących luksusowego auta do udziału w jazdach próbnych.

Media do kampanii zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD, za kreację odpowiada agencja reklamowa Publicis, a wykonawcą projektu jest firma ambientowa MindAttackMedia.