Zagranica

Renault wystartował z kampanią hybrydowego Clio

Za kreację odpowiada Publicis Conseil.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FnsAMUn0OpRY%26feature%3Demb_title%22%7D
Renault rozpoczyna kampanię na cześć swojego hybrydowego modelu Clio. Za kreację odpowiada agencja Publicis Conseil. Trzyminutowy spot opowiada historię życia samotnej matki i syna. Zawsze towarzyszył im model Clio – kampania kadruje samochód od pierwszego modelu. Zawsze towarzyszył matce i synowi w najważniejszych momentach życia: razem nim podróżowali, docierali na ważne wydarzenia, mecze i egzaminy. Tym samochodem również uczył się jeździć syn. Później wybiera samochód również dla siebie i swojej córki, którą wychowuje sam. 
Kampania “New Chapter of a Great History” ma prezentować model na tle wcześniejszej motoryzacyjnej historii marki.

(Marketing Week)