Kraj

Marketing

Reprise odpowiada za aktywności Nałęczowianki na Olsztyn Green Festival

Zakupem i planowaniem mediów dla działań reklamowych Nałęczowianki zajmuje się UM Thrive.

Dział projektów niestandardowych agencji Reprise odpowiada za aktywności marki na Olsztyn Green Festival. Marka naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka (Nestlé Waters) została partnerem strategicznym festiwalu. Impreza odbywa się nad jeziorem Ukiel podczas sierpniowego długiego weekendu (12-14 sierpnia).

W ramach wsparcia akcji na terenie festiwalu powstanie specjalna strefa m.in. z obrandowanym “recyklomatem”, do którego oddawać można butelki PET. Za przekazane butelki poprzez aplikację można zbierać punkty i następnie wymienić je na bilety na przyszłoroczny Olsztyn Green Festival. Dodatkowo do końca letniego sezonu na olsztyńskiej plaży ustawiony będzie drugi recyklomat. Za każde wrzucone do niego 100 butelek PET zostanie zasadzone jedno drzewo.

Marka Nałęczowianka na stałe pojawi się w komunikacji festiwalowej, w tym także w wideo z gwiazdami festiwalu. Za koordynację realizacji festiwalowego projektu marki Nałęczowianka odpowiada dział projektów niestandardowych agencji Reprise. Zakupem i planowaniem mediów dla działań reklamowych Nałęczowianki zajmuje się UM Thrive.