Kraj

Top news

Reprise z ofertą shoppermarketingową

Za sprzedaż i rozwój oferty, w tym za współpracę z partnerami oraz tworzenie produktów w obszarze e-retail i shopper marketingu, odpowiada Paweł Wilk, head of partnerships products w Reprise.

Reprise, agencja digitalowa należąca do grupy Mediabrands, rozszerzyła swoją ofertę o działania z obszaru shopper marketingu. We współpracy z partnerami, m.in. siecią Rossmann, Empik Go, Empik Foto, Reprise oferuje rozwiązania wspierające sprzedaż i promocję marek, obejmujące digital, ambient, print, OOH, DOOH, akcje specjalne oraz content marketing. Analogiczne działania agencja przeprowadza również w sieciach dyskontów, m.in. w Biedronce i Netto.

Za sprzedaż i rozwój oferty, w tym za współpracę z partnerami oraz tworzenie produktów w obszarze e-retail i shopper marketingu, odpowiada Paweł Wilk, head of partnerships products w Reprise. Kierowany przez niego zespół zrealizował w ostatnich tygodniach kilka shoppermarketingowych aktywacji m.in. dla marek Neutrogena, Le Petit Marseillais, Listerine, Carefree i O.B.

Oferta shoppermarketingowa Reprise kierowana jest zarówno bezpośrednio do marketerów, jak i do innych agencji.