Kraj

Rewolucja w Ptasim Mleczku

Wedel wprowadza nowoczesny format pianek w czekoladzie - w torebkach strunowych.

Rewolucja w Ptasim Mleczku
Wedel, marka z portfolio Lotte Wedel, wprowadza na rynek jeden ze swoich flagowych produktów – ptasie Mleczko, w niespotykanym dotąd formacie. Pianki oblewane czekoladą dostępne będą w torebkach strunowych o pojemności 123 g.
Nowy format ma odpowiadać na potrzeby współczesnych konsumentów, wiodących zabiegane i intensywne życie. Torebka strunowa ma pozwalać zabierać słodycze ze sobą albo dzielić się nim w zależności od potrzeb i sytuacji.
Ptasie Mleczko w formacie Mini ma inny kształt – sześcianu, a nie jak klasyczne prostopadłościanu. Ma to wpływ na smak – nowy format jest bardziej czekoladowy.
– Ptasie Mleczko to nasz kultowy produkt, który Polacy znają doskonale. Sięgają po niego na co dzień i na wyjątkowe okazje. Uważamy jednak, że marka musi się rozwijać i zaskakiwać, dlatego zgodnie z trendami na produkty “na jeden kęs” powstało Ptasie Mleczko Mini, w zupełnie nowym formacie. Nowe opakowanie, w którym dostępne są minikostki – torebka ze strunowym zamknięciem, którą można wielokrotnie otwierać i zamykać – daje też dodatkowe możliwości konsumpcji “on the go”, wszędzie tam, gdzie mamy ochotę, zawsze pod ręką – mówi Dominika Igielińska, koordynatorka komunikacji marketingowej Wedla.
Klasyczna wersja Ptasiego Mleczka nie zniknie ze sklepowych półek. Produkcja Ptasiego Mleczka zaczęła się w 1936 r.
Komunikacja PR-owa produktu już trwa, a kampanię 360 zaplanowano na luty 2020 r. Za działania digitalowe i koncepcję kreatywną spotu TV odpowiada Golden Submarine, produkcją reklamy zajęła się agencja PZL, a działania PR powierzono w ręce Walk PR. Za zakup mediów, a także współpracę z influencerami odpowiada dom mediowy Zenith.