Kraj

Rexona w nowej aplikacji zachęca do przekraczania barier

Za kreację narzędzia odpowiada agencja Red8.

Rexona w nowej aplikacji zachęca do przekraczania barier
Marka antyperspirantów dla kobiet Rexona (Unilever) udostępniła darmową aplikację mobilną MotionSense do monitorowania aktywności fizycznej. Jest to kolejny etap tegorocznej kampanii z udziałem Anny Lewandowskiej przygotowanej przez agencję Red8 Digital.
Darmowa aplikacja, dostępna zarówno dla telefonów z iOS, jak i z Androidem, ma łączyć kilka funkcji. Mierzy i zapisuje pokonane dystanse, czas przeznaczony na ćwiczenia, spalone kalorie, kroki, tętno i inne parametry. Ma dawać użytkowniczkom możliwość publikowania swoich wyników, łączenia się w grupy i umawiania na treningi. Ma także pozwalać na wspólne zmierzenie się z wyzwaniami układanymi przez Rexonę wraz z Anną Lewandowską i walkę o nagrody. Kolejne wyzwania publikowane będą sukcesywnie od 18 lipca co tydzień, a wyniki 8-etapowego konkursu zostaną ogłoszone w połowie września.
Aplikacja stanowi kolejny etap tegorocznej kampanii 360 stworzonej dla Rexony w całości przez agencję Red8 Digital. Do tej pory mogliśmy zobaczyć spot telewizyjny z Anną Lewandowską i materiały OOH – również przygotowane przez warszawską agencję, która od kilku lat obsługuje tę markę.