Kraj

Ringier Axel Springer Polska uruchomił Onet Ads - platformę do samodzielnego zakupu powierzchni reklamowej wideo

Onet Ads jest skierowane do przedsiębiorstw realizujących swoje działania marketingowe w kanale wideo – agencji i domów mediowych oraz dużych, średnich oraz małych firm.

Zadebiutowała Onet Ads – platforma reklamowa umożliwiająca samodzielny zakup kampanii natywnej wideo w ekosystemie serwisów Ringier Axel Springer Polska, z wykorzystaniem formatów – display, in feed oraz rich wideo. Klienci decydujący się na skorzystanie z narzędzia otrzymują szeroki zasięg dla przekazu wideo, obecność na ekskluzywnej powierzchni premium, dostęp do jakościowych danych o kampanii oraz dotarcie do wybranych grup docelowych. Oferta Onet Ads daje również możliwość umieszczenia przekierowania w reklamie wideo oraz możliwość dodania klasycznej kreacji graficznej do kreacji wideo.

Onet Ads jest skierowane do przedsiębiorstw realizujących działania marketingowe w kanale wideo – agencji i domów mediowych oraz dużych, średnich oraz małych firm. Klienci decydujący się na skorzystanie z platformy mogą dotrzeć do użytkowników, Onetu i innych serwisów z portfolio Ringier Axel Springer Polska, m.in.: Newsweeka, Forbesa, Przeglądu Sportowego Onet, Noizza, Business Insidera, Faktu, Medonetu czy Ofeminin. Otrzymują również możliwość targowania, ze względu na płeć, wiek i zainteresowania użytkowników/czek, dzięki dostępowi do danych. Oferta Onet Ads oferuje także unikatową możliwość umieszczenia przekierowania w reklamie wideo, jak również możliwość dodania klasycznej kreacji graficznej do kreacji wideo. Onet Ads, jak informuje RASP, gwarantuje transparentną strukturę cenową i realizację kampanii bez kosztów pośredników technologicznych. Powstanie platformy Onet Ads jest efektem pracy interdyscyplinarnego zespołu.

– Onet Ads jest propozycją zarówno dla firm, które dysponują większymi, jak i mniejszymi budżetami. Nasze narzędzie umożliwia samodzielne konfigurowanie kampanii wideo, ale cały proces jest wspierany przez ekspertki i ekspertów RAS Polska, aby zapewnić naszym partnerom najlepsze doświadczenia – mówi Łukasz Skawiński, dyrektor departamentu advertising product & platforms w Ringier Axel Springer Polska.