“Przyszłość mediów pisana jest kodem” – to hasło nowej kampanii rekrutacyjnej hubu technologicznego Ringier Axel Springer Tech. W szeroko zakrojonych działaniach promocyjnych wydawca zaprasza programistów i specjalistów od nowych technologii do dołączenia do zespołu. Obecnie spółka zatrudnia ponad 300 programistów i specjalistów od nowych technologii w trzech biurach w Krakowie, Warszawie i Wrocławiu oraz zdalnie.
– W kampanii pokazujemy to, co nas wyróżnia – zaangażowanych inżynierów, rozpoznawalne marki i atmosferę współpracy. Do udziału zaprosiliśmy naszych pracowników, bo kod też piszą oni, a nie przypadkowi statyści – komentuje Paweł Leżański, CTO Ringier Axel Springer Polska.
Firma w swoim przekazie stawia na autentyczność. Pracownicy byli zaproszeni nie tylko do sesji zdjęciowej – wcześniej mieli okazję wziąć udział warsztatach strategicznych i kreatywnych, uczestniczyli też w wyborze końcowych kreacji.
Kampania potrwa do listopada i obejmie działania online oraz outdoor. Za strategię działań, pomysł i realizację odpowiada agencja employerbrandingowa MBE Group wraz z działem komunikacji Ringier Axel Springer Polska.