Kraj

RL Media z kampanią Dawtony [wideo]

Kreacja od Cut The Mustard.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FLQuAqslQUq4%22%7D
Dawtona startuje z wrześniową kampanią marki musów Drugie Śniadanie. Promocja obejmuje emisję spotów w TV oraz działania w mediach online. Kampania w nurcie “back to schol” ma na celu zachęcić rodziców i dzieci do sięgania po zdrowe przekąski z oferty Drugiego Śniadania w kontekście rozpoczęcia roku szkolnego.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa RL Media, którą w projekcie wspiera agencja SalesTube. Obie agencje należą do Group One. Kreację przygotowała agencja Cut The Mustard.