Kraj

RMF Classic obchodzi 18. urodziny [wideo]

Z tej okazji 27 października nadawany będzie specjalny program jubileuszowy. Stacja przygotowała też drugą odsłonę kampanii wizerunkowej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F3dhr3aGFcAk%22%7D

Z okazji obchodzonych przez RMF Classic 18. urodzin 27 października przez cały dzień nadawany będzie specjalny program jubileuszowy „Dozwolone od lat 18” z udziałem gwiazd (w tym Kayah, Weroniki Książkiewicz, Krzesimira Dębskiego, Mateusza
Damięckiego, Marcina Dańca i Artura Andrusa) oraz słuchaczy. Do połowy listopada potrwa  też druga odsłona kampanii wizerunkowej stacji – jedynej w Polsce, która gra tak dużą ilość muzyki filmowej – pod hasłem „Włącz RMF Classic i zmień swój świat”.

Kampania obejmuje internet (spoty wideo w Player.pl, CDA, YouTube, Onet.pl, WP.pl, Interia i TVN24.pl oraz bannery w portalach horyzontalnych) oraz prasę (m.in. „Polityka”, „Tygodnik Powszechny”, „Newsweek”). Za planowanie i zakup mediów oraz koncepcję kreatywną odpowiedzialny jest dział promocji Grupy RMF, a za produkcję – Studio Animacji Plankton TV. Wiosenna część kampanii składała się z dwóch spotów, w których wykorzystano tematy z filmów „Vabank” i „Janosik”. Obecnie doszły dwa kolejne nawiązujące do największych hitów filmowych.

RMF Classic rozpoczęło nadawanie 27 października 2003 r., początkowo tylko w Krakowie. Dziś stacja dostępna jest w 21 największych polskich miastach.