Kraj

RMF Classic ze świąteczną kampanią

Stacja nastraja słuchaczy przedświątecznie z udziałem artystów i gwiazd.

Stacja RMF Classic wystartowała 6 grudnia z nową kampanią promująca świąteczną muzykę i program z wokalistą Michaelem Buble. Kampania potrwa do świąt i obejmuje internet (m.in. największe polskie portale). Za kreację oraz za zakup mediów odpowiada dział promocji Grupy RMF.
 
Stacja gra wyłącznie świąteczne przeboje przez całą dobę. Jak przekonuje biuro prasowe stacji, to kontynuacja pierwszego w Polsce projektu radiowego, który w ubiegłym roku cieszył się dużym zainteresowaniem słuchaczy.
W tegorocznej świątecznej playliście RMF Classic przygotowało bogaty wybór świątecznych piosenek oraz tematów instrumentalnych z filmów i seriali o świętach. RMF Classic zapewnia, że jest jedyną stacją, w której można posłuchać znanych tematów świątecznych w niespotykanych aranżacjach i zaskakujących wykonaniach. Nie zabraknie również utworów polskich wokalistów inspirowanych świętami. Na kilka dni przed Wigilią pojawią się kolędy w interpretacji polskich wokalistów.

Wczoraj stacja RMF FM poinformowała o tym, że w najnowszej fali badań Radio Track zdecydowanie dystansuje pozostałe stacje ogólnopolskie. Jak wynika z najnowszej fali badań Millward Brown, każdego dnia stacji słucha 32,4 proc. przedsiębiorców, osób na kierowniczych stanowiskach i przedstawicieli wolnych zawodów.
Zgodnie z wynikami badań RMF FM jest liderem słuchalności w rankingu ogólnopolskich stacji radiowych. Udział stacji w czasie słuchania wynosi obecnie 23,9 proc. Każdego dnia Radio RMF FM dociera do 28,2 proc. Polaków.