Kraj

Media

RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium lutego według IMM

Z wynikiem 2,4 tys. cytowań stacja wyprzedziła dwa portale internetowe: Onet i Wirtualną Polskę.

Według najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) najbardziej opiniotwórczym medium lutego 2022 jest stacja RMF FM z wynikiem prawie 2,4 tys. cytowań w innych mediach. Na drugim miejscu znalazł się portal Onet (2,2 tys.), a na trzecim Wirtualna Polska (2 tys.). Największy awans wśród 15 najbardziej opiniotwórczych mediów odnotowało Polskie Radio 24 (awans o 11 pozycji, na 6. miejsce), zacznie zyskały także dzienniki “Super Express” (o 5 pozycji, na 5. miejsce) i “Fakt” (o 5 pozycji, na 9. miejsce). Skok cytowań portal informacyjny Polskiego Radia odnotował w połowie lutego, głównie za sprawą wywiadu z szefem PiS Jarosławem Kaczyńskim.

W pierwszej dziesiątce stacji radiowych RMF FM wyprzedziło Polskie Radio 24 i Radio Zet. Wśród stacji telewizyjnych na czele uplasowało się TVN24 (1,1 tys. cytowań), wyprzedzając Polsat News (785) i TVN (697).