Kraj

RMF FM skoryguje cennik reklam na lato

Ceny reklam flagowej stacji Grupy wzrośnie o nieco ponad 2 proc.

RMF FM, flagowa stacja Grupy RMF, poinformowała o wprowadzeniu zmian w cenniku reklamowym od 29 czerwca do 30 sierpnia. Grupa zdecydowała się na podniesienie cen reklam. Tłumaczy to dużymi wzrostami słuchalności w ostatnim czasie i rosnącym popytem na reklamę radiową. 
 
Jak informuje biuro prasowe stacji, w grupie komercyjnej 16-49 lat udział w rynku słuchalności RMF FM wyniósł w I kwartale 28,8 proc. i wzrósł (rok do roku) o ponad 8 proc. W nowym cenniku średnia cena RC stacji wzrośnie o 2,7 proc. i będzie wynosić 8133 zł. Z kolei radio RMF Classic zwiększyło udział w rynku słuchalności w targecie 16-49 o blisko 12 proc. Cennik sieci zostanie podniesiony o 2,3 proc. Równocześnie Grupa RMF zdecydowała się utrzymać ceny sieci RMF Maxxx na dotychczasowym poziomie.
 
W związku z korektami cen w poszczególnych stacjach zmianie ulegną również cenniki pakietów RMF 3D i RMF na MAXXXa (+2,2 proc. w porównaniu z aktualnym cennikiem) oraz RMF z Klasą (+3,8 proc. przy zmianie rabatu od sumy cen stacji składowych z 4 proc. na 3 proc.). Średni koszt CPP wiodącego pakietu RMF 3D w targecie 16-49 lat, dla pasma 6-20 wynosi 1794 zł.