Kraj

Robert Sulich head of marketing & sales w DHL Express

W dziale marketingu firmy utworzono nowe stanowiska

Dział marketingu DHL Express przeszedł reorganizację. Robert Sulich objął  funkcję head of marketing & sales domestic w DHL Express (odpowiada za tzw. produkty krajowe). Awansował ze stanowiska product directora, które zajmował od 2007 r. Stanowisko to zlikwidowano. W latach 2004-2007 Sulich był dyrektorem marketingu w tej firmie, a wcześniej przez cztery lata sales directorem. Pracę w DHL rozpoczął w 1996 r. jako area director.

Piotr Birski, dotychczasowy market intelligence manager w DHL Express, został z kolei dyrektorem ds. marketingu produktów krajowych. Krzysztof Świetlik zaś, który do tej pory był direct sales channels directorem, objął funkcję dyrektora ds. marketingu produktów międzynarodowych.

Nadal stanowisko wiceprezesa ds. marketingu i sprzedaży, a jednocześnie dyrektora ds. sprzedaży i marketingu produktów międzynarodowych, zajmuje Edwin Osiecki.