Zagranica

Robinsons przypomina, jak szybko rosną dzieci

W Wielkiej Brytanii marketer wystartował z kampanią rodzinną.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F5HE_kJ08L1g%22%7D
Firma Robinsosn Drinks wystartowała z kampanią swoich soków owocowych. Głównym przekazem kampanii jest cieszenie się ulotnością chwili i wspólnym przebywaniem z dziećmi, które błyskawicznie rosną. Działania realizowane są pod hasłem “They Grow Fast, Play Thirsty”. Za kreację kampanii odpowiada Bartle Bogle Hegarty.

Kampania będzie miała odsłony w telewizji w postaci 60- i 30-sekundowych spotów reklamowych, dłuższe spoty poszerzają informację o wiadomość o nowych smakach w portfolio. Kampania obejmuje również media cyfrowe. Działania adresowane są do rodziców, którzy wybierają w marketach i supermarketach marki własne – jej celem jest skłonienie konsumentów do wyboru konkretnej marki.
Za zakup mediów odpowiada M/SIX. Przy planowaniu kampanii została wykorzystana technologia Sky AdSmart, a także baza shopperowa Tesco.

(Campaign)