Kraj

RocketJobs.pl z kolejną odsłoną kampanii o generacji Z

Klip wyprodukował dom produkcyjny F25. Reżyserem filmów wideo jest Mikołaj Sadowski, jeden z założycieli agencji 180heartbeats.

Wspólna kampania portalu pracy przyszłości Rocketjobs.pl i Gazeta.pl startuje z kolejną odsłoną. Pierwszy film z cyklu dotyczący oczekiwań zawodowych pokolenia Z obejrzało na YouTube i Facebooku w ciągu ostatnich kilku tygodni niemal 200 tys. osób. Twórcy kampanii udzielają głosu przedstawicielom generacji Z, zachęcając pracodawców, by wsłuchali się w ich oczekiwania, potrzeby i opinie na temat współczesnego środowiska pracy.


Kolejny film z serii porusza tematykę studiów. Młodzi dorośli wypowiadają się na temat zasadności studiowania, tego czy formalne wykształcenie jest konieczne, by wykonywać pracę swoich marzeń. Podkreślają takie wartości jak zaangażowanie, pasja, charyzmatyczna osobowość, które w ich przekonaniu są bardziej przydatne w osiągnięciu sukcesu niż tytuł uniwersytecki.

Kampania emitowana jest w kanałach digitalowych. Każde wideo z cyklu można obejrzeć na kanale YT RocketJobs.pl. Spoty widoczne są także w formatach reklamowych display i social mediach marki. Za koncept kreatywny odpowiada zespół marketingu RocketJobs.pl.

Klip wyprodukował dom produkcyjny F25. Reżyserem filmów wideo jest Mikołaj Sadowski, jeden z założycieli agencji 180heartbeats + Jung v. Matt.