Roman Terelak jest związany z branżą reklamową od 2009 r. Przez ostatnie półtora roku zajmował się współpracą z kluczowymi klientami w ByteDance, spółce będącej właścicielem platformy TikTok. Jako business partnerships manager koordynował współpracę reklamową w Polsce z największymi klientami TikToka w obszarach technologii, telekomunikacji, retailu i mediów. Wcześniej przez prawie sześć lat kompetencje rozwijał w grupie Dentsu, początkowo jako group account manager w spółce Isobar Poland, gdzie odpowiadał za zarządzanie zespołem realizującym projekty z obszarów digital marketingu m.in. dla firm: Huawei, Axa Polska, ITI Neovision, Unipetrol i Unilever. W 2016 r. przejął funkcję new business directora w Posterscope, a następnie Dentsu X. W obu spółkach odpowiadał za rozwój biznesu, koordynował procesy przetargowe i zespoły new business, pracując m.in. dla marek Coca-Cola, Adidas, Onet.pl i PGNiG.